zaterdag 12 april 2008

Girl-powerrrrrrrrrrrrrrr !!!

Met mijn prille 60 jaar ben ik de benjamin van het gezelschap. Zowel Adrienne als Conny zijn ouder dan ik. En wat de tocht ook voor ieder van ons mag betekenen, het is in ieder geval een teken dat wij ons jong voelen, dat wij willen ervaren (of misschien wel bewijzen) welke grenzen wij kunnen overschrijden, waar wij alle drie nog toe in staat zullen zijn.
Ik voel we dat we waarschijnlijk meer zullen kunnen dan we ooit voor mogelijk hadden gehouden, met z'n drie-en staan we sterk ....... girl-powerrrrrr !! :-)))

1 opmerking:

Anoniem zei

je bent zo jong als je je voelt toch?
Nogmaals, heel veel plezier, en wat een mooie kopfoto heb je trouwens!
Ik moet nodig je nieuwere foto`s weer eens gaan bekijken.
Veel plezier strakjes, en succes met de blaren;)