zaterdag 19 april 2008

Nog 1 nachtje slapen

Het huis is leeg, althans zonder beesten. Zowel Arie als Karak zitten veilig bij hun logeeradresjes. Mark, Anita en Ard, alvast bedankt voor jullie goede zorgen.
Het laatste wasje draait, de restjes uit de koelkast worden opgegeten, de inhoud van de rugzak voor de laatste maal geinspecteerd. Het huis is bijna aan kant voor Ella die hier "vakantie" gaat houden.
Morgen is het zover en vliegen we om ongeveer 14.00 uur de lucht in.
Bedankt iedereen voor de vele groetjes en belangstelling.
Nog 1 nachtje slapen ..............

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja, daar doe ik aan mee. Dat laatste nachtje thuis. Nog even een etentje met Kees, nog even mijn mailbox, nog even girotellen, nog even .....
Morgen gaan we van start, de trein wordt direct al gedeeltelijk bus , Werk aan het Spoor! Dat is een goede start, gewoon een tandje minder snel, neem de tijd en alles zal goed komen. Dat wens ik iedereen toe. Wij gaan van start, ik heb er zin in. We houden contact!
Liefs Conny

Peter, Frans zei

Hallo lieve Conny en mede travellers
Het is zo ver, hier hebben jullie naar toe geleefd en nu gaat het echt gebeurenStrek de benen en tippelen maar. Tippelen in de goede zin natuurlijk. Geniet van de inspanning en vooral kom safe thuis. Wij volgen jullie en zweten in gedachten mee.( Ik voel nu mijn beespieren al). Veel plezier saampjes en denk er om het is een PELGRIMSTOCHT.
Veel sterkte voor de totale crew en voor jullie allen een knuffel en kus en natuurlijk eentje extra voor onze dappere Conny. Lies van Ma en Pa

Peter, Frans zei

Hallo travelers
Hoe was jullie vlucht, alles goed verlopen. Wij zijn benieuwd waar en hoe jullie de eerste nacht doorbrengen. Wachten met spanning op het eerste reisverslag. Heel veel sterkte, enjoy the trip and have fun. Liefs voor jullie drietjes and a special kiss for Conny from Mam and Dadvskxn

Wilbas zei

Hallo dappere dodo's hebben jullie een goede vlucht gehad? Ik kreeg van A3enne een lege sms. Goed bedoeld dus neem ik aan dat jullie heelhuids zijn gearriveerd. Zelf was ik vanuit Amersfoort vroeg in de middag weer thuis, de hele weg hete tranen schreiend uiteraard. Kees heeft me nog gemaild dat er goedkope vluchten zijn vanuit Santiago via Barcelona naar Amsterdam. Enfin dat is allemaal van later zorg. Vandaag de eerste etappe. Ik hoop dat het weer wat meezit. Buon camino.

Liefs Wil.

Anoniem zei

Hola senores,

Wijwensen jullie veel plezier en sterkte met jullie superwandeltocht. We gaan jullie op de voet volgen, maar dan niet letterlijk!

Liefs,

Ab&Nel

Anoniem zei

Hi Reggy (en natuurlijk je 2 medestappers),
Alle voorbereidingen achter de rug, nu is het écht begonnen. Hoewel w.s. al onderweg aan de eerste zware etappe's, alsnog veel sterkte (letterlijk) en soepelheid toegewenst en daarnaast uiteraard veel ontspanning en plezier. Ben erg benieuwd naar de 1ste ervaringen.
Groet,
FRANK.

Anoniem zei

hallo achterbanners
Het is hard werken geweest de eerste twee etappes achter de rug. Als je deze gehad hebt (niveau Zwaar!) dan moet het lukken de rest van de Camino. De kop is eraf en het is me honderd procent meegevallen. Prachtige uitzichten, hoooooog, en sneeuw boven. Regen en zon onderweg. En overal op de route zie je de ¨lieve heersbeestjes gaan. (mensen met een rugzak en daar een hoes of poncho omheen. Verder erg gezellig met elkaar, we gaan straks slapen in een heeeele grote slaapzaal, meisjes rechts en jongens links, net als vroeger in de kerk.
Straks een pelgrims,maaltijd en dan naar de Mis. En, natuurlijk vroeg inde veren. (dat is wennen)
Alle liefs voor iedereen, Conny (van ons de drie santiagootjes.

Anoniem zei

Dag Santiagostappers,

Geweldig, de kop is eraf, mooi dat het meevalt!

Liefs uit Harderwijk,

Ab&Nel