zaterdag 31 mei 2008

We´ve made it !!!!!


We zijn d´er !!!! We hebben het gehaald. Al die dagen, al die kilometers.
Vanmorgen voelden we alledrie de tranen een beetje opwellen, en in een zusterlijke reuzeknuffel voelden we ons heel trots dat we dit volbracht hadden, en dan ook nog eens in een zeer goede onderlinge sfeer.
We hebben de mis achter de rug, ook heel bijzonder, maar daar zal ik later nog wel over schrijven. Nu hebben we alleen maar honger en gaan straks op een terras genieten van (jajaja) de zon.
Woensdag 4 juni arriveren we weer in Nederland, en tussendoor gaan we nog naar de kust.
Voor nu, van ons alledrie heel veel groetjes aan iedereen die ons zo trouw gevolgd hebben en hun reacties hebben gegeven. Tussen alle regendruppels door was dat een verwarmend gevoel.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi lieve volgers
Even heeel kort, want we hebben inderdaad trek na zo´n kerkdienst en terugreis boeken. De weblog heet MadebyReggy, maar ik wou hem graag aanvullen met: MadebyA3enne en Madebyconny, en dan gaat het natuurlijk om onze fysieke en spychische prestaties. Ik ben trots op ons!
Liefs Conny Santiagootje

Anoniem zei

Tatadataaaaaa!!!! Gefeliciteerd Reggy, Adriënne en Conny. Jullie hebben het maar mooi geflikt. Wat een prestatie. Nu flink bij-eten en lekker rusten, en ook genieten van de ervaring die jullie gedrieën hebben volbracht. Jullie zijn KANJERS! Het idee was er en het dan ook uitvoeren.... CHAPEAU, CHAPEAU en petje op/af. Ik heb genoten van al jullie belevenissen de afgelopen tijd.
Tot snel.

Hartelijke groetjes,
Mark en Arie

Anoniem zei

Het is volbracht.
Lieve doorzetters, van harte proficiat, dit was het dan . Dit was het slot . dit was de apotheose van al die weken geploeter. Bravo, ook wij zijn trots dat jullie het gehaald hebben en dat jullie vriendschap, ondanks alle ontberingen, er niet onder geleden heeft. Wij denken zelfs dat door deze prestatie de onderlinge band sterker is geworden. Geniet van de laatste dagen in Spanje dat het niet meer hoeft, dta jullie weer gewoon vakantiegangers kunnen zijn en laat je verwennen. Jullie hebben het verdiend. Nogmaals proficiat met een knuffel en kus van de jullie wel bekende Ma en Pa

Anoniem zei

gefeliciteerd! Geniet ervan!Tot gauw,
liefs,
Martine

fotoemma zei

Oh, oh, oh, wat ben ik trots op jullie en niet een klein beetje ook. Wat een meiden, wat een kanjers. Top, top, top.
En de rest weten jullie inmiddels wel. :)
Dag Conny, dag A3enne, ik groet u en heel misschien ontmoeten we elkaar nog eens in het eggies. Want mijn nieuwsgierigheid naar jullie is wel gewekt. Reggy zal de bindende factor zijn in dit geval. Daahaag

En Reggy, je kan 10 keer beweren dat je alleen maar kiekjes hebt geschoten. Maar dat kiekjesniveau van jou is het bekijken nog altijd meer dan waard. De echte fotograaf in jou verloochent zich niet. Keeping contact.
EstherEm-maatje

Anoniem zei

Proficiat Reggy en Con en Adrienne, dat jullie de tocht zo dapper volbracht hebben. Ik hoop dat de pelgrimage je gebracht heeft wat je er van verwachtte - en nog HEEL VEEL meer, afgezien van het (natte)weer natuurlijk.

Maar ik bedenk dan ook gelijk dat 3 van dit kalliber meiden samen zoiets wel MOETEN volbrengen. Jullie steunden mekaar door dik en dun, door droog en nat en door stijgen en dalen. Karakters als jullie 'doen dit gewoon'. Voor velen is het echter NIET gewoon, en ook daarom een HELE GROTE PET af!


Fantastisch he, dat jullie dit samen mochten en konden doen.

Nu nog een paar dagen genieten van Santiago en de kustplaats. Het Nederlandse leven begint - naar ik begrijp- woensdag weer. Ik kan me voorstellen dat jullie verlangen naar het Hollandse ritme en je zo onderhand de dierbare thuisblijvers weer in de armen wilt nemen.

Ik wens jullie allen dan ook een goede vlucht terug, een warm welkom en een hartelijk weerzien met vrienden, familie en bekenden.

Welkom thuis dames, en OOK ik hoop jullie alledrie tesamen eens te ontmoeten.

Liefs uit Beers,
Anita & alle heren.

Anoniem zei

Lieve Conny, Adrienne en Reggy,
Een bijzondere prestatie samen tot een goed einde gebracht. Fantastisch!!
Geniet nog even samen, en met meer zon.
We zien elkaar dan woensdag weer. Ik zal er zijn op Schiphol.
Liefs Kees

Anoniem zei

Lieve Conny, Reggy en Adriënne,

Gefeliciteerd, wat een prestatie. Ik ben erg onder de indruk van jullie verhalen en ontberingen. Dat jullie het volgehouden hebben!! Laat de zon dan nu maar schijnen. En zo niet daar, dan hier. Geniet er lekker van en een behouden terugreis toegewenst. Heel veel liefs, Fenny

fotoemma zei

Aan de vooravond van jullie vertrek uit Spanje toch nog even een berichtje.

Na een paar daagjes heerlijk onder de Spaanse zon ontspannen, komt het verlangen naar huis nu toch om de hoek kijken, denk ik. Morgen is het zover, dan staat het vliegtuig naar het Hollandse weer voor jullie klaar en vliegt jullie regelrecht naar wat je thuis noemt.
Terugkijkend op een bijzondere periode toch ook fijn om weer naar huis te verlangen. Dat is uiteindelijk toch de basis van waaruit je je leven leeft.

En met zulke fantastische herinneringen kunnen jullie er ook weer flink tegenaan.
Alhoewel het wel weer even wennen zal zijn dat jullie je eigen aardappeltjes zult moeten schillen. Het wasje niet door aardige koks in de week gezet zal worden. Er weer van jullie verwacht zal worden om er weer elke dag tintelfris en topfleurig bij te lopen en de vogelnestjes niet hun gang kan laten gaan. (haha). Aan de andere kant zal een zacht bed altijd binnen een bereik van 15 meter te vinden zijn en de bovenburen zich minstens 4 meter boven je hoofd vertoeven met een dikke laag beton ertussen zodat ze geen beschadigingen opleveren tijdens een onrustige nachtje :)

Ach zo kan ik nog wel even doorgaan natuurlijk.
Een nieuwe fase breekt aan. Een nieuw begin. Terug in Holland.
Meiden, het ga jullie goed. Een goede vlucht gewenst, geniet nog even van het samenzijn.
En mochten jullie dit lezen vanaf Hollandse bodem, welkom thuis. Geniet van huis, familie, vrienden, (Krakkemik) ofwel de plaats die jullie thuis noemen.

lieve groet uit het Friese,
EstherEm-maatje

Anoniem zei

lieve (stoere) Con.
Welkom thuis!!!!
En..... wat de "andere HBO meisjes" betreft:
Heel snel elkaar zien!
dikke knuffel

Anoniem zei

Even een kort berichtje vanuit Italië.

Reggy, Adriënne en Conny gefeliciteerd met het voltooien van jullie reis. Een prestatie van formaat. Ik lees dat jullie vandaag terugkomen, dus geniet van de luxe die jullie daar weer aantreffen.

Groetjes,

Paul & Marieke.

en een poot van Alfred.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met het behalen van jullie doel! En dat precies op dezelfde dag waarop ik mijn doel heb bereikt: Mijn 100ste Neil Diamond-Concert! Hell Yeah!
Jullie hebben een super prestatie neergezet!
Liefs, Lesley